PitsiPöxyt etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo, joukkueen kotipaikka on Espoo Laaksolahti ja pelattava sarja Naisten Nelonen. Joukkueeseen kuuluu 47 jäsentä ja kalenterissa on 50 tulevaa treeniä tai peliä.

PitsiPöxyt etsivät jatkuvasti uusia pelaajia nuorten Naisten 4-divarin fudisjengiin.

Tällä hetkellä etsimme erityisesti maalivahtia. Joten jos olet maalivahti ja haluaisit harrastaa fudista ilman kuluja, ja saada lisäksi varusteet seuran puolesta niin liity jengiin.

Treenaamme kahdesti viikossa hyvissä olosuhteissa (talvisin hallissa) ja hyvässä valmennuksessa. Jos et ensimmäistä kertaa sido nappiksia jalkaasi, tule tutustumaan toimintaan kuukausi veloituksetta.

PitsiPöxyt on Naisten harrastejoukkue, jossa et maksa turhia perinteisten seurojen seura-, toiminta-, pelaaja- tai jäsenmaksuja, vaan ainoastaan joukkuemaksun joka sekin on alhainen. Lisäksi uudet pelaajat saavat pelipaidan talon puolesta liittyessään joukkueeseen mukaan.

Laita viestiä pitsipoxyt(miuku)outlook(piste)com ja hyppää Pöxyihin.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin tunti sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
PitsiPöxyt: kokoonpano